Arkadaşlar, payooner hesabı açacağım. Ödemeleri dolar cinsinden alacağım. Payoneer e TL banka hesap bilgilerimi girdiğimde Doları kendisi TL ye çevirip mi gönderir?
Birde arkadaşlar ön ödemeli MasterCard mı almamız gerekiyor banka hesabından farkı ne?
Payoneer Hesabı Açma Hakkında?
3
●205
- 17-05-2020, 13:42:25
- 17-05-2020, 13:48:39Payonner direk dolar olarak swift yapmaz.TL çevirir.MasterCard alırsanız (ortalama 1 ay içinde teslim olur) senelik 25$ kullanım ücreti var ek olarak çekim başına %1 komisyon payonner alır.Çektiğiniz banka da komisyon çeker ki en düşük bildiğim şu anda %6 komisyon kesiyor banka.Yani 100$ çekecekseniz 6$ bankaya 1$ payoneer bırakacaksınız.Hiçbir banka da 10,20$ vermiyor.50$ ve katları şeklinde veriyor.Yani 100$ çekim isteyeceksin ama ATM den 50$ alacaksın.Komisyonlar da kesilince kalanı payonner hesabında kalacak.
Kısacası MasterCard acayip kazık oluyor... - 17-05-2020, 15:43:01Yani kendi TL banka hesabımı ekleyeyim. Dolar olarak ücret kendisi TL ye çevirir değil mi? Yani ödemeler elime ulaşır?ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2020, 17:33:58Evet hocam TL hesabını ekle.Gerçi dolarda eklesen TL hesabına yatıyor.Bu arada ödemeler payoneer diye gelmiyordu galiba.Citibank diye geliyor sanırım.Kullanmadığımdan unutmuşum.Anlattığım olaylar 4 sene önceki olaylar.blackcemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle