• 17-05-2020, 13:42:25
    #1
    Arkadaşlar, payooner hesabı açacağım. Ödemeleri dolar cinsinden alacağım. Payoneer e TL banka hesap bilgilerimi girdiğimde Doları kendisi TL ye çevirip mi gönderir?



    Birde arkadaşlar ön ödemeli MasterCard mı almamız gerekiyor banka hesabından farkı ne?
  • 17-05-2020, 13:48:39
    #2
    Payonner direk dolar olarak swift yapmaz.TL çevirir.MasterCard alırsanız (ortalama 1 ay içinde teslim olur) senelik 25$ kullanım ücreti var ek olarak çekim başına %1 komisyon payonner alır.Çektiğiniz banka da komisyon çeker ki en düşük bildiğim şu anda %6 komisyon kesiyor banka.Yani 100$ çekecekseniz 6$ bankaya 1$ payoneer bırakacaksınız.Hiçbir banka da 10,20$ vermiyor.50$ ve katları şeklinde veriyor.Yani 100$ çekim isteyeceksin ama ATM den 50$ alacaksın.Komisyonlar da kesilince kalanı payonner hesabında kalacak.

    Kısacası MasterCard acayip kazık oluyor...
  • 17-05-2020, 15:43:01
    #3
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Payonner direk dolar olarak swift yapmaz.TL çevirir.MasterCard alırsanız (ortalama 1 ay içinde teslim olur) senelik 25$ kullanım ücreti var ek olarak çekim başına %1 komisyon payonner alır.Çektiğiniz banka da komisyon çeker ki en düşük bildiğim şu anda %6 komisyon kesiyor banka.Yani 100$ çekecekseniz 6$ bankaya 1$ payoneer bırakacaksınız.Hiçbir banka da 10,20$ vermiyor.50$ ve katları şeklinde veriyor.Yani 100$ çekim isteyeceksin ama ATM den 50$ alacaksın.Komisyonlar da kesilince kalanı payonner hesabında kalacak.

    Kısacası MasterCard acayip kazık oluyor...
    Yani kendi TL banka hesabımı ekleyeyim. Dolar olarak ücret kendisi TL ye çevirir değil mi? Yani ödemeler elime ulaşır?
  • 17-05-2020, 17:33:58
    #4
    blackcemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani kendi TL banka hesabımı ekleyeyim. Dolar olarak ücret kendisi TL ye çevirir değil mi? Yani ödemeler elime ulaşır?
    Evet hocam TL hesabını ekle.Gerçi dolarda eklesen TL hesabına yatıyor.Bu arada ödemeler payoneer diye gelmiyordu galiba.Citibank diye geliyor sanırım.Kullanmadığımdan unutmuşum.Anlattığım olaylar 4 sene önceki olaylar.