Payonner direk dolar olarak swift yapmaz.TL çevirir.MasterCard alırsanız (ortalama 1 ay içinde teslim olur) senelik 25$ kullanım ücreti var ek olarak çekim başına %1 komisyon payonner alır.Çektiğiniz banka da komisyon çeker ki en düşük bildiğim şu anda %6 komisyon kesiyor banka.Yani 100$ çekecekseniz 6$ bankaya 1$ payoneer bırakacaksınız.Hiçbir banka da 10,20$ vermiyor.50$ ve katları şeklinde veriyor.Yani 100$ çekim isteyeceksin ama ATM den 50$ alacaksın.Komisyonlar da kesilince kalanı payonner hesabında kalacak.
Kısacası MasterCard acayip kazık oluyor...