• 16-05-2020, 16:33:38
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar Merhaba

    Aydın Nazilli de zeytin ve zeytinyağı üreticisi bir aile var. Zeytin almadığım için onun fiyatını soracağım ama zeytinyağı lt fiyatı olarak şahsım kargo dahil 23TL den alıyorum. Ancak kendileri fabrika usulü olmadığı için paketleme olarak profesyonel ambalajlar kullanmıyor. 2.5 tl lik kutilar veya 20..25 lt isteyenlere buyuk mavi bidonlarda gönderiyor. Zeytinyağı konusunda piyasadaki birçok iyiyim diyenlere fark atacak kaliteleri mevcut. Kendileri ile de konuşacağım, bütçelerine katkı sağlamak adına burada bir satış konusu açma düşüncesi oluştu.. Ortada birşey olmadan ümitlendirmek istemedim. Sormak istedim; ihtiyacınız olsa markalı janjanli paketlerdeki ürünler yerine bu şekilde ilkel paketli ürün alımı yaparmıydınız?

    Düzeltme NOT : Ben 25 lt aldığım için sürekli kargo dahil diyor. Daha düşük alımlarda 10-15 TL arası kargo çıkabilir. Karşılama ücretini bilmediğim için birşey diyemem. Ne olur ne olmaz yazayım sonra yanlış olmasın
  • 16-05-2020, 16:37:28
    #2
    Malatya'da yaşıyorum ve kayısı satışı yapıyorum. Piyasadaki kayısılardan daha kaliteli kayısıları özel olarak satıyorum. Kendi ürününü satan birçok çiftçinin ürünleri piyasadan iyi. Kalite olarak kendini kanıtlamış ise gerisinin problem olacağını düşünmüyorum. Ben olsam alırdım.
  • 16-05-2020, 16:39:08
    #3
    HeRoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Merhaba

    Aydın Nazilli de zeytin ve zeytinyağı üreticisi bir aile var. Zeytin almadığım için onun fiyatını soracağım ama zeytinyağı lt fiyatı olarak şahsım kargo dahil 23TL den alıyorum. Ancak kendileri fabrika usulü olmadığı için paketleme olarak profesyonel ambalajlar kullanmıyor. 2.5 tl lik kutilar veya 20..25 lt isteyenlere buyuk mavi bidonlarda gönderiyor. Zeytinyağı konusunda piyasadaki birçok iyiyim diyenlere fark atacak kaliteleri mevcut. Kendileri ile de konuşacağım, bütçelerine katkı sağlamak adına burada bir satış konusu açma düşüncesi oluştu.. Ortada birşey olmadan ümitlendirmek istemedim. Sormak istedim; ihtiyacınız olsa markalı janjanli paketlerdeki ürünler yerine bu şekilde ilkel paketli ürün alımı yaparmıydınız?
    Gercekten kaliteli ise alabilirim 1 lt denemelik kahvaltida tuketime uygun mudur cesidi oluyormuş heralde
  • 16-05-2020, 16:39:20
    #4
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    alınabilir hocam
  • 16-05-2020, 16:55:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    valla dostum gastronomi sektöründeyim yıllardır , litresini 12 tl den alıyoruz biz. pamuk yağı karışık ama
  • 16-05-2020, 16:59:40
    #6
    ChefMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla dostum gastronomi sektöründeyim yıllardır , litresini 12 tl den alıyoruz biz. pamuk yağı karışık ama
    Piyasasını bilmem ama bunda bir karışım yok orjinal zeytinyağı diyenler bakıyorum 30 a 35 e satıyor. Millet de alıyor.. Bende bir değerlendirme yapmak istedim.
  • 16-05-2020, 17:01:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Çevrenize o bidonlarla satmanız veya göndermeniz sorun değil de, burada standart pet şişeler, mavi bidonlarla satış yapmanız doğru olmaz. Ayrıca gıda sektöründe gerekli izinler alınmadan yapılan ticaretler şimdi olmasa da daha sonra başınızı ağrıtabilir.

    Doğal zeytinyağı sektörü, hiçbir zaman önemini kaybetmeyecek bir sektör. Bu işe temelli girip satışlar yapmanızda fayda var. Oturduğum bölgede art arda 2-3 dükkan açıldı farklı yerlerde ve hepsi sadece zeytinyağı ve türevi ürünler satıyor. Alıcısı sabittir.
  • 16-05-2020, 17:01:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    HeRoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasasını bilmem ama bunda bir karışım yok orjinal zeytinyağı diyenler bakıyorum 30 a 35 e satıyor. Millet de alıyor.. Bende bir değerlendirme yapmak istedim.
    satılabilir tabi neden satılmasın ben işletmeci gözüyle yorumladım sadece ek olarak bir instagram sayfası açıpvideo şeklinde sponsorlureklam girsinler sürekli baya albenisi olur
  • 16-05-2020, 17:48:11
    #9
    Satılabilir tabi hatta aracı olursan 5 lt alayım hemen yada bilgilerini paylaşırsan kendim isteyeyim.