Aydın Nazilli de zeytin ve zeytinyağı üreticisi bir aile var. Zeytin almadığım için onun fiyatını soracağım ama zeytinyağı lt fiyatı olarak şahsım kargo dahil 23TL den alıyorum. Ancak kendileri fabrika usulü olmadığı için paketleme olarak profesyonel ambalajlar kullanmıyor. 2.5 tl lik kutilar veya 20..25 lt isteyenlere buyuk mavi bidonlarda gönderiyor. Zeytinyağı konusunda piyasadaki birçok iyiyim diyenlere fark atacak kaliteleri mevcut. Kendileri ile de konuşacağım, bütçelerine katkı sağlamak adına burada bir satış konusu açma düşüncesi oluştu.. Ortada birşey olmadan ümitlendirmek istemedim. Sormak istedim; ihtiyacınız olsa markalı janjanli paketlerdeki ürünler yerine bu şekilde ilkel paketli ürün alımı yaparmıydınız?
Düzeltme NOT : Ben 25 lt aldığım için sürekli kargo dahil diyor. Daha düşük alımlarda 10-15 TL arası kargo çıkabilir. Karşılama ücretini bilmediğim için birşey diyemem. Ne olur ne olmaz yazayım sonra yanlış olmasın
