Arkadaşlar Merhaba
Aydın Nazilli de zeytin ve zeytinyağı üreticisi bir aile var. Zeytin almadığım için onun fiyatını soracağım ama zeytinyağı lt fiyatı olarak şahsım kargo dahil 23TL den alıyorum. Ancak kendileri fabrika usulü olmadığı için paketleme olarak profesyonel ambalajlar kullanmıyor. 2.5 tl lik kutilar veya 20..25 lt isteyenlere buyuk mavi bidonlarda gönderiyor. Zeytinyağı konusunda piyasadaki birçok iyiyim diyenlere fark atacak kaliteleri mevcut. Kendileri ile de konuşacağım, bütçelerine katkı sağlamak adına burada bir satış konusu açma düşüncesi oluştu.. Ortada birşey olmadan ümitlendirmek istemedim. Sormak istedim; ihtiyacınız olsa markalı janjanli paketlerdeki ürünler yerine bu şekilde ilkel paketli ürün alımı yaparmıydınız?
Gercekten kaliteli ise alabilirim 1 lt denemelik kahvaltida tuketime uygun mudur cesidi oluyormuş heralde