• 15-05-2020, 04:31:40
    #1
    Merhabalar, geçen zamanlarda bir webview uygulaması yaptırdık. Sorunsuz şekilde uygulama çalışıyordu. Dün kendi kendine çalışmamaya başladı, başlangıç görseline geliyor ve orada kalıyor. Site her türlü çalışıyor sunucular da da hiçbir sorun yok. Bizim dışarıdan bir müdahalemiz de olmadı. Kendi kendine böyle bir şey olabilir mi? Sorun ne olabilir? Yardımcı olabilecek birisi varsa bana WhatsApp'dan ulaşabilir mi? Numaram profilimde ve imzamda mevcut.
  • 15-05-2020, 05:41:11
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Websitesinde herhangi bir link yapisini degistirmis olabilir misiniz ? veyahut http den https gecis yaptiniz mi ?
  • 15-05-2020, 05:44:33
    #3
    kaolin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Websitesinde herhangi bir link yapisini degistirmis olabilir misiniz ? veyahut http den https gecis yaptiniz mi ?
    Hiçbir ÅŸey yapmadım uyuyordum hatta 😂 uyumadan önce baktım çalışıyordu, uyandım baktım bozuk.
  • 15-05-2020, 05:46:54
    #4
    @eneskaya1905; kendiliginden bozulmasi imkansiz, websitenizin link yapisinda bir degisiklik olur veyahut webview ne sekilde kodlandi bilmiyorum ama; webview dogrudan linkinize bagli calisir basit bir sekilde. Link yapisinda, "." Dahi degisiklik olsa bu webview deaktif eder. Bir muhakkak boyle bir sorun vardir