Merhabalar, geçen zamanlarda bir webview uygulaması yaptırdık. Sorunsuz şekilde uygulama çalışıyordu. Dün kendi kendine çalışmamaya başladı, başlangıç görseline geliyor ve orada kalıyor. Site her türlü çalışıyor sunucular da da hiçbir sorun yok. Bizim dışarıdan bir müdahalemiz de olmadı. Kendi kendine böyle bir şey olabilir mi? Sorun ne olabilir? Yardımcı olabilecek birisi varsa bana WhatsApp'dan ulaşabilir mi? Numaram profilimde ve imzamda mevcut.