Arkadaşlar kendimiz şekersiz çiçek çam karışık bal üretiyoruz babamla beraber Eylül gibi balları alıyoruz kilosunu kargo dahili 65
TL gibi fiyata satmayı düşünüyoruz r10 da sizce satılır mı ona göre yazın fotoğraf falan çektirmeyi düşünüyorum konu için
Fikirlerinizi bekliyorum 😊
Bal satışı ile ilgili
12
●137
- 13-05-2020, 15:47:46Kilogram fiyatı hocam 😊😁Boby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fethiye hocamEkonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-05-2020, 15:49:29Satılır hocam, hayırlı işler. https://www.r10.net/alisveris-bolumu/ kategorisi bunun için var zaten.
- 13-05-2020, 15:49:40hmm anladım. En son oralarda daha ucuzdu sanki. Menteşe bölgesi çiçek balı için bahsediyorum.mhazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2020, 15:51:05Doğrudur hocam ama ne kadar güvenilir😁😊Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok hile var bu işte
Yok hocam kendi el emeğim😁😊malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eylül gibi kısmetse örnek bal yollayabilirim hocam 😊paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle