• 13-05-2020, 15:44:20
    #1
    Arkadaşlar kendimiz şekersiz çiçek çam karışık bal üretiyoruz babamla beraber Eylül gibi balları alıyoruz kilosunu kargo dahili 65
    TL gibi fiyata satmayı düşünüyoruz r10 da sizce satılır mı ona göre yazın fotoğraf falan çektirmeyi düşünüyorum konu için
    Fikirlerinizi bekliyorum 😊
  • 13-05-2020, 15:46:56
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    100 kavanoz mu 65 hocam yoksa 1 😁
    Hayırlı satışlar
  • 13-05-2020, 15:47:38
    #3
    nerenin balı, ürtim yeri çok önemli. Bizim köydede üretiyorlar kara kovanı mesela yetiştiremiyor. Bazen sipariş istiyorum kalmadı diyor.Bala talep var ama malına, ürüne göre.
  • 13-05-2020, 15:47:46
    #4
    Boby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 kavanoz mu 65 hocam yoksa 1 😁
    Hayırlı satışlar
    Kilogram fiyatı hocam 😊😁



    Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerenin balı, ürtim yeri çok önemli.
    Fethiye hocam
  • 13-05-2020, 15:49:29
    #5
    Satılır hocam, hayırlı işler. https://www.r10.net/alisveris-bolumu/ kategorisi bunun için var zaten.
  • 13-05-2020, 15:49:40
    #6
    mhazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kilogram fiyatı hocam 😊😁




    Fethiye hocam
    hmm anladım. En son oralarda daha ucuzdu sanki. Menteşe bölgesi çiçek balı için bahsediyorum.
  • 13-05-2020, 15:49:54
    #7
    Televizyonda çıkanlar gibi olmasında jajsjaj
  • 13-05-2020, 15:50:00
    #8
    şekersiz ve katkısız olduğuna inandırabilirseniz hocam ilk müşteriniz olurum.
  • 13-05-2020, 15:51:05
    #9
    Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hmm anladım. En son oralarda daha ucuzdu sanki. Menteşe bölgesi çiçek balı için bahsediyorum.
    Doğrudur hocam ama ne kadar güvenilir😁😊
    Çok hile var bu işte



    malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Televizyonda çıkanlar gibi olmasında jajsjaj
    Yok hocam kendi el emeğim😁😊



    paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şekersiz ve katkısız olduğuna inandırabilirseniz hocam ilk müşteriniz olurum.
    Eylül gibi kısmetse örnek bal yollayabilirim hocam 😊