Arkadaşlar kendimiz şekersiz çiçek çam karışık bal üretiyoruz babamla beraber Eylül gibi balları alıyoruz kilosunu kargo dahili 65
TL gibi fiyata satmayı düşünüyoruz r10 da sizce satılır mı ona göre yazın fotoğraf falan çektirmeyi düşünüyorum konu için
Fikirlerinizi bekliyorum 😊