Merhaba arkadaşlar. R10'un hangi PHP sürümünü kullandığını meram ediyordum.
HTTP başlığında PHP 5.3.3 sürümü kullanıldığını gördüm. R10 neden 2010'lu yıllardan kalma PHP sürümünü kullanmaya devam ediyor olabilir?
R10 ne zaman PHP 7'ye geçecek?
12
●597
- 12-05-2020, 22:07:29vBulletin 3.8.x sürümleri php 7 desteklemiyor...
Forum aslında xenForo'ya geçse harika olur
- 12-05-2020, 22:08:35Xenforo ne hocam, etme eylemeCelil53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok PHPBB geçelim 
Bu haliyle iyi, belki flarum da olabilir ama daha betada. - 12-05-2020, 22:10:23Bu temayı beğeniyorum. Xenforo'daki tasarımı özellikle mobil için beğenmiyorum.Celil53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xenforo'da özel mesajlaşma konu gibi. Konuyu sadece konuşmadakiler görebiliyor. Ben R10'un bu tasarımını seviyorum. - 12-05-2020, 22:10:52Hardened PHP ellerinden öper hocamaponkral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anlık iyi durumda forum, güncelleme aldıkça da iyi kalmaya devam edecek.
Yine de detaylara dikkat etmeniz çok hoş
yok PHPBB geçelim 