• 12-05-2020, 22:05:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar. R10'un hangi PHP sürümünü kullandığını meram ediyordum.

    HTTP başlığında PHP 5.3.3 sürümü kullanıldığını gördüm. R10 neden 2010'lu yıllardan kalma PHP sürümünü kullanmaya devam ediyor olabilir?
  • 12-05-2020, 22:06:40
    #2
    vBulletin 3× php7 kullanmıyor diyebiliyorum
  • 12-05-2020, 22:07:18
    #3
    Paraları yokmuş, geçememişler.
  • 12-05-2020, 22:07:26
    #4
    Güvenlik amaçlı açıksız ve çalışma yapılmış vBulletin kullanıyor olabilirler. Üst vB. sürümü gerekebilir.
  • 12-05-2020, 22:07:29
    #5
    vBulletin 3.8.x sürümleri php 7 desteklemiyor...
    Forum aslında xenForo'ya geçse harika olur
  • 12-05-2020, 22:08:35
    #6
    Celil53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vBulletin 3.8.x sürümleri php 7 desteklemiyor...
    Forum aslında xenForo'ya geçse harika olur
    Xenforo ne hocam, etme eyleme yok PHPBB geçelim
    Bu haliyle iyi, belki flarum da olabilir ama daha betada.
  • 12-05-2020, 22:10:23
    #7
    Celil53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vBulletin 3.8.x sürümleri php 7 desteklemiyor...
    Forum aslında xenForo'ya geçse harika olur
    Bu temayı beğeniyorum. Xenforo'daki tasarımı özellikle mobil için beğenmiyorum.

    Xenforo'da özel mesajlaşma konu gibi. Konuyu sadece konuşmadakiler görebiliyor. Ben R10'un bu tasarımını seviyorum.
  • 12-05-2020, 22:10:52
    #8
    aponkral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. R10'un hangi PHP sürümünü kullandığını meram ediyordum.

    HTTP başlığında PHP 5.3.3 sürümü kullanıldığını gördüm. R10 neden 2010'lu yıllardan kalma PHP sürümünü kullanmaya devam ediyor olabilir?
    Hardened PHP ellerinden öper hocam Şu anlık iyi durumda forum, güncelleme aldıkça da iyi kalmaya devam edecek.
    Yine de detaylara dikkat etmeniz çok hoş
  • 13-05-2020, 00:49:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    vBulletin 3.x PHP7 desteklemiyor diye bir şey yok. vBulletin 3.8.11 ile beraber PHP7 desteği geldi ancak vBulletin'e kurulan eklentiler için bu destek yok. Yani örneğin 3.8.11'de PHP7 kullanmaya kalksanız vBSEO sorun çıkarır.