Celil53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vBulletin 3.8.x sürümleri php 7 desteklemiyor...
Forum aslında xenForo'ya geçse harika olur
Bu temayı beğeniyorum. Xenforo'daki tasarımı özellikle mobil için beğenmiyorum.

Xenforo'da özel mesajlaşma konu gibi. Konuyu sadece konuşmadakiler görebiliyor. Ben R10'un bu tasarımını seviyorum.