Konu
R10 ne zaman PHP 7'ye geçecek?
12-05-2020, 22:05:14
#1
aponkral
Merhaba arkadaşlar. R10'un hangi PHP sürümünü kullandığını meram ediyordum.
HTTP başlığında PHP 5.3.3 sürümü kullanıldığını gördüm. R10 neden 2010'lu yıllardan kalma PHP sürümünü kullanmaya devam ediyor olabilir?