Merhaba arkadaşlar. R10'un hangi PHP sürümünü kullandığını meram ediyordum.

HTTP başlığında PHP 5.3.3 sürümü kullanıldığını gördüm. R10 neden 2010'lu yıllardan kalma PHP sürümünü kullanmaya devam ediyor olabilir?