Ev sahipleri için belediyelere ödenen emlak vergisi zamanı geldi.
Emlak verginiz ne kadar arkadaşlar? Düzenli ödüyor musunuz?
6 aylık emlak vergim 335 TL olmuş.
Vergi Zamanı Geldi
8
●271
- 12-05-2020, 19:55:53Sizin ne kadar hocam 6 aylık?btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2020, 20:58:20Ev Sivas'ta mı o yüzden uygun sanırım ne güzelhaber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hangi şehir hocam?özkanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-05-2020, 22:05:15Üyeliği durdurulduMezarlık işleri için ödeme yapmak gerekiyor, ismi vergi değil sanırım ama sonuçta öldüğünüzde para ödüyorsunuz, en azından babaannemin definin de 1000 TL civarında ödeme yapmıştık, mezar taşı hariç...btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiler KEFEN PARASI biriktirirlermiş, öldüklerinde geride kalanlara yük olmamak için...
Uzun lafın kısası ölmek de parayla
- 13-05-2020, 02:55:57Hocam mizahi olarak söyledim ben. Herseyin vergisi var o yüzdenwm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olmeyelim o zaman arkadaşEgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

