• 12-05-2020, 19:43:51
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ev sahipleri için belediyelere ödenen emlak vergisi zamanı geldi.
    Emlak verginiz ne kadar arkadaşlar? Düzenli ödüyor musunuz?

    6 aylık emlak vergim 335 TL olmuş.
  • 12-05-2020, 19:52:52
    #2
    Parayla aldığımız evin vergisini de ödüyoruz merak ediyorum tabut veya mezarlik vergisi var mi acaba ona göre olmeyi tercih edeceğim.
  • 12-05-2020, 19:55:53
    #3
    btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parayla aldığımız evin vergisini de ödüyoruz merak ediyorum tabut veya mezarlik vergisi var mi acaba ona göre olmeyi tercih edeceğim.
    Sizin ne kadar hocam 6 aylık?
  • 12-05-2020, 20:17:31
    #4
    6 aylık 3 dükkanın vergisi toplam : 450 TL
    6 aylık 2 arsanın vergisi toplam : 60 TL
  • 12-05-2020, 20:30:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kredi kartlarının harcama sözü kotasını doldurmak için erken ödüyoruz. İlk dönemi ödemişiz. 2. dönem borçları aşağıda

  • 12-05-2020, 20:58:20
    #6
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartlarının harcama sözü kotasını doldurmak için erken ödüyoruz. İlk dönemi ödemişiz. 2. dönem borçları aşağıda

    Ev Sivas'ta mı o yüzden uygun sanırım ne güzel



    özkanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 aylık 3 dükkanın vergisi toplam : 450 TL
    6 aylık 2 arsanın vergisi toplam : 60 TL
    Hangi şehir hocam?
  • 12-05-2020, 22:03:34
    #7
    wm_xfreex; adlı üyeden alıntı:
    Hangi şehir hocam?
    Dükkanlar Tekirdağ/Çorlu ( iki hisseli gerçi x 2 desek yine iyi kanimca )
    Arsalar İstanbul / Silivri
  • 12-05-2020, 22:05:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parayla aldığımız evin vergisini de ödüyoruz merak ediyorum tabut veya mezarlik vergisi var mi acaba ona göre olmeyi tercih edeceğim.
    Mezarlık işleri için ödeme yapmak gerekiyor, ismi vergi değil sanırım ama sonuçta öldüğünüzde para ödüyorsunuz, en azından babaannemin definin de 1000 TL civarında ödeme yapmıştık, mezar taşı hariç...

    Eskiler KEFEN PARASI biriktirirlermiş, öldüklerinde geride kalanlara yük olmamak için...

    Uzun lafın kısası ölmek de parayla
  • 13-05-2020, 02:55:57
    #9
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin ne kadar hocam 6 aylık?
    Hocam mizahi olarak söyledim ben. Herseyin vergisi var o yüzden
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mezarlık işleri için ödeme yapmak gerekiyor, ismi vergi değil sanırım ama sonuçta öldüğünüzde para ödüyorsunuz, en azından babaannemin definin de 1000 TL civarında ödeme yapmıştık, mezar taşı hariç...

    Eskiler KEFEN PARASI biriktirirlermiş, öldüklerinde geride kalanlara yük olmamak için...

    Uzun lafın kısası ölmek de parayla
    Olmeyelim o zaman arkadaş