wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin ne kadar hocam 6 aylık?
Hocam mizahi olarak söyledim ben. Herseyin vergisi var o yüzden
EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mezarlık işleri için ödeme yapmak gerekiyor, ismi vergi değil sanırım ama sonuçta öldüğünüzde para ödüyorsunuz, en azından babaannemin definin de 1000 TL civarında ödeme yapmıştık, mezar taşı hariç...

Eskiler KEFEN PARASI biriktirirlermiş, öldüklerinde geride kalanlara yük olmamak için...

Uzun lafın kısası ölmek de parayla
Olmeyelim o zaman arkadaş