• 10-05-2020, 22:59:12
    #1
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Merhabalar,

    Konu başlığını da tam bulamadım. Kirada olan dairemizi, kontrat bitince satacağız. Geçen sene kontrat zamanı bu sene son kontrat ve satacağımızı belirtmiştim.

    Bitmesine 3 ay kaldı, tekrar hatırlatıcam ama çevremde acı tecrübeleri olanlar var.

    Sorum şu: Resmii olarak kiracıma ne gönderebilirim? Yarın bir gün siz demediniz diyemesin istiyorum.

    Teşekkürler.
  • 10-05-2020, 23:00:27
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Konu başlığını da tam bulamadım. Kirada olan dairemizi, kontrat bitince satacağız. Geçen sene kontrat zamanı bu sene son kontrat ve satacağımızı belirtmiştim.

    Bitmesine 3 ay kaldı, tekrar hatırlatıcam ama çevremde acı tecrübeleri olanlar var.

    Sorum şu: Resmii olarak kiracıma ne gönderebilirim? Yarın bir gün siz demediniz diyemesin istiyorum.

    Teşekkürler.
    Noter aracılığı ile bildirebilirsiniz de bence konuşun satılana kadar otursun isterseniz bunuda belgelersiniz
  • 10-05-2020, 23:00:31
    #3
    Noterden ihbarname gönderebilirsiniz
  • 10-05-2020, 23:00:48
    #4
    Buyrun https://www.wonder.legal/tr/modele/k...irma-bildirimi

    Pardon ev sahibi için olan versiyonu atacaktım. Zamanında ben de göndermiştim. Bulursam atayım
  • 10-05-2020, 23:05:44
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Noter ile kontratın uzatılamayacağı ihtarı gönderin kesin ve net çözüm
  • 10-05-2020, 23:07:02
    #6
    Şu anda covid-19 tedbirleri dolayısı ile kiracıyı tahliye edememek gibi bir durum vardı sanırım.
  • 10-05-2020, 23:08:07
    #7
    içinde kiracı varken neden satmıyorsunuz ki
  • 11-05-2020, 00:33:47
    #8
    Selim34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noter aracılığı ile bildirebilirsiniz de bence konuşun satılana kadar otursun isterseniz bunuda belgelersiniz
    O da muallak hocam bakarsınız 10 gün bakarsınız 5 ay bakarsınız hiç satılmaz. İnsanlara bunu yaşatmak da istemiyorum. Kazanç bağabında çok mantıklı ama.

    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu anda covid-19 tedbirleri dolayısı ile kiracıyı tahliye edememek gibi bir durum vardı sanırım.
    3 aya biter diye düşünüyorum hocam. Hatta Eylül.

    onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noter ile kontratın uzatılamayacağı ihtarı gönderin kesin ve net çözüm
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyrun https://www.wonder.legal/tr/modele/k...irma-bildirimi

    Pardon ev sahibi için olan versiyonu atacaktım. Zamanında ben de göndermiştim. Bulursam atayım
    Çok teşekkürler.

    webgezgini10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içinde kiracı varken neden satmıyorsunuz ki
    Hocam daire arsa tapulu. Değerinin altında gidecek gibi fakat içinde kiracı varken daha mı alıcısı düşer ya da ne olur bilmiyorum. Aslında şimdiden satılığa koyulabilir...