Merhabalar,
Konu başlığını da tam bulamadım. Kirada olan dairemizi, kontrat bitince satacağız. Geçen sene kontrat zamanı bu sene son kontrat ve satacağımızı belirtmiştim.
Bitmesine 3 ay kaldı, tekrar hatırlatıcam ama çevremde acı tecrübeleri olanlar var.
Sorum şu: Resmii olarak kiracıma ne gönderebilirim? Yarın bir gün siz demediniz diyemesin istiyorum.
Teşekkürler.
Kiracıya resmii mektup?
7
●166
- 10-05-2020, 23:00:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Noter aracılığı ile bildirebilirsiniz de bence konuşun satılana kadar otursun isterseniz bunuda belgelersinizSungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2020, 23:00:48Buyrun https://www.wonder.legal/tr/modele/k...irma-bildirimi
Pardon ev sahibi için olan versiyonu atacaktım. Zamanında ben de göndermiştim. Bulursam atayım - 11-05-2020, 00:33:47O da muallak hocam bakarsınız 10 gün bakarsınız 5 ay bakarsınız hiç satılmaz. İnsanlara bunu yaşatmak da istemiyorum. Kazanç bağabında çok mantıklı ama.Selim34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 aya biter diye düşünüyorum hocam. Hatta Eylül.SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkürler.Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam daire arsa tapulu. Değerinin altında gidecek gibi fakat içinde kiracı varken daha mı alıcısı düşer ya da ne olur bilmiyorum. Aslında şimdiden satılığa koyulabilir...webgezgini10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle