Merhabalar,

Konu başlığını da tam bulamadım. Kirada olan dairemizi, kontrat bitince satacağız. Geçen sene kontrat zamanı bu sene son kontrat ve satacağımızı belirtmiştim.

Bitmesine 3 ay kaldı, tekrar hatırlatıcam ama çevremde acı tecrübeleri olanlar var.

Sorum şu: Resmii olarak kiracıma ne gönderebilirim? Yarın bir gün siz demediniz diyemesin istiyorum.

Teşekkürler.