Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
Merhabalar,
Konu başlığını da tam bulamadım. Kirada olan dairemizi, kontrat bitince satacağız. Geçen sene kontrat zamanı bu sene son kontrat ve satacağımızı belirtmiştim.
Bitmesine 3 ay kaldı, tekrar hatırlatıcam ama çevremde acı tecrübeleri olanlar var.
Sorum şu: Resmii olarak kiracıma ne gönderebilirim? Yarın bir gün siz demediniz diyemesin istiyorum.
Teşekkürler.