• 08-05-2020, 19:27:48
    #1
    İşsizlik Maaşı Alamıyorum PTT Yok Diyor.

    https://i.hizliresim.com/oRPiDU.jpg

    Ama E Devlette Görünüyor Bu Nasıl Bir DURUM Anlamadım. Bilgisi Olan Varmı?
  • 08-05-2020, 19:28:56
    #2
    hocam 2019 diyor ama ?
  • 08-05-2020, 19:30:18
    #3
    Maaş hesabına yatmış olmasın ?
  • 08-05-2020, 19:30:54
    #4
    Selist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşsizlik Maaşı Alamıyorum PTT Yok Diyor.

    https://i.hizliresim.com/oRPiDU.jpg

    Ama E Devlette Görünüyor Bu Nasıl Bir DURUM Anlamadım. Bilgisi Olan Varmı?
    Hocam 2019 da coktan alıp yemıssın v
  • 08-05-2020, 19:31:23
    #5
    edevlete iban tanımlama yapman gerek.
  • 08-05-2020, 19:31:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Almışsın eskiden hocam
  • 08-05-2020, 19:52:36
    #7
    Hiç dikkat etmedim tarihi hay Allahım ya