İşsizlik Maaşı Alamıyorum PTT Yok Diyor.
https://i.hizliresim.com/oRPiDU.jpg
Ama E Devlette Görünüyor Bu Nasıl Bir DURUM Anlamadım. Bilgisi Olan Varmı?
İşsizlik Ödeneği
6
●101
- 08-05-2020, 19:30:54Hocam 2019 da coktan alıp yemıssınSelist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
v
v