Selist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşsizlik Maaşı Alamıyorum PTT Yok Diyor.

https://i.hizliresim.com/oRPiDU.jpg

Ama E Devlette Görünüyor Bu Nasıl Bir DURUM Anlamadım. Bilgisi Olan Varmı?
Hocam 2019 da coktan alıp yemıssın v