Bence PeP'i sağ alalım? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bence PeP'i sağ alalım?
15
●
429
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bence PeP'i sağ alalım?
1
2
08-05-2020, 16:35:30
#1
mct0300
Sol yanda reklam çıkıyor PeP kart onu sağ alsak ne güzel olurdu
08-05-2020, 16:36:15
#2
Softwareus
Bana da sanki sağda olsa daha iyi olurdu gibi geliyor
08-05-2020, 16:36:39
#3
emreyavsan
Hocam kapatın geçin işte
08-05-2020, 16:37:29
#4
tahaerdem
iyi güldüm hocam 😊 , bu arada mantıklı 👍🏻
08-05-2020, 16:37:33
#5
BatuHan00
Coskun abi direk PeP'i alsın daha güzel olur
08-05-2020, 16:37:46
#6
Lyra
Tasarımı bozan şeyler dikkat çeker
Sağa alırlarsa normalleşir
08-05-2020, 16:38:02
#7
Ogu2
Kapatmak varken neden bu ihtiyaç
08-05-2020, 16:38:09
#8
Vjolenza
adblock ile engelle gec. Engelledim direk mutluyum
08-05-2020, 16:38:47
#9
Misafir
Herşeyin bir amacı var
Sen böyle konu aç veya bu durumdan rahatsız ol diye yapılan bir taktik.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler