Bence PeP'i sağ alalım? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bence PeP'i sağ alalım?
15
●
429
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bence PeP'i sağ alalım?
1
2
08-05-2020, 16:39:12
#10
sanalyus
Aslında tasarımı bozduğu için değilde sürekli karşımıza çıktığı için böyle düşünüyoruz
Adamlar reklamın nerede daha çok gözükeceğini biliyorlar.
Ama tabi sağa alınırsa bence de güzel olur
08-05-2020, 16:45:54
#11
ibrahimdrms
Üyeliği durduruldu
BatuHan00 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Coskun abi direk PeP'i alsın daha güzel olur
İmkansız
08-05-2020, 16:50:34
#12
BatuHan00
ibrahimdrms adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İmkansız
Değildir
08-05-2020, 17:19:28
#13
ibrahimdrms
Üyeliği durduruldu
BatuHan00 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Değildir
Pep'in İninal'den farkı yok.
08-05-2020, 20:44:36
#14
sonmezbugra2019
ibrahimdrms adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pep'in İninal'den farkı yok.
İninalın yurt dışı para transferi özelliği yok bildiğim kadarıyla.
08-05-2020, 20:56:50
#15
DemirayBilisim
Vjolenza adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
adblock ile engelle gec. Engelledim direk mutluyum
internet siteniz var mı? Mesela adsense yayınladığınız?
09-05-2020, 01:44:30
#16
HEGEL
ibrahimdrms adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İmkansız
.d .d
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler