• 08-05-2020, 16:35:30
    #1
    Sol yanda reklam çıkıyor PeP kart onu sağ alsak ne güzel olurdu
  • 08-05-2020, 16:36:15
    #2
    Bana da sanki sağda olsa daha iyi olurdu gibi geliyor
  • 08-05-2020, 16:36:39
    #3
    Hocam kapatın geçin işte
  • 08-05-2020, 16:37:29
    #4
    iyi güldüm hocam 😊 , bu arada mantıklı 👍🏻
  • 08-05-2020, 16:37:33
    #5
    Coskun abi direk PeP'i alsın daha güzel olur
  • 08-05-2020, 16:37:46
    #6
    Tasarımı bozan şeyler dikkat çeker Sağa alırlarsa normalleşir
  • 08-05-2020, 16:38:02
    #7
    Kapatmak varken neden bu ihtiyaç
  • 08-05-2020, 16:38:09
    #8
    adblock ile engelle gec. Engelledim direk mutluyum
  • 08-05-2020, 16:38:47
    #9
    Herşeyin bir amacı var



    Sen böyle konu aç veya bu durumdan rahatsız ol diye yapılan bir taktik.