• 08-05-2020, 16:39:12
    #10
    Aslında tasarımı bozduğu için değilde sürekli karşımıza çıktığı için böyle düşünüyoruz Adamlar reklamın nerede daha çok gözükeceğini biliyorlar.

    Ama tabi sağa alınırsa bence de güzel olur
  • 08-05-2020, 16:45:54
    #11
    Üyeliği durduruldu
    BatuHan00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coskun abi direk PeP'i alsın daha güzel olur
    İmkansız
  • 08-05-2020, 16:50:34
    #12
    ibrahimdrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmkansız
    Değildir
  • 08-05-2020, 17:19:28
    #13
    Üyeliği durduruldu
    BatuHan00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değildir
    Pep'in İninal'den farkı yok.
  • 08-05-2020, 20:44:36
    #14
    ibrahimdrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pep'in İninal'den farkı yok.
    İninal’ın yurt dışı para transferi özelliği yok bildiğim kadarıyla.
  • 08-05-2020, 20:56:50
    #15
    Vjolenza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adblock ile engelle gec. Engelledim direk mutluyum
    internet siteniz var mı? Mesela adsense yayınladığınız?
  • 09-05-2020, 01:44:30
    #16
    ibrahimdrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmkansız
    .d .d