• 07-05-2020, 18:42:26
    #1
    Selam dostlar, toshiba l50 b 1nj model laptopumun ram ini yükseltmek istiyorum ama yeterli slot var mı emin olamadım. 8+8 olarak düşünüyorum. Ram in hemen altındaki boş yer ekstra ram için ayrılan slot mu acaba? Üst taraftaki rami alıp takmaya çalıştım olmadı.
  • 07-05-2020, 18:44:31
    #2
    Üzerinde etiket olan ramin hemen altında bir slot daha var fakat tırnakları yok sanırsam.
  • 07-05-2020, 18:47:38
    #3
    cLasico adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzerinde etiket olan ramin hemen altında bir slot daha var fakat tırnakları yok sanırsam.
    Altında yok hocam
  • 07-05-2020, 18:48:19
    #4
    Üstad altında derken öyle değil Hemen arkasındaki



  • 07-05-2020, 18:50:51
    #5
    üstte takılı olan rami alttaki slota ters çevirerek takacaksın ki tırnaklar otursun. Soruna gelince modelin 16 gb ram destekliyor.
  • 07-05-2020, 18:51:31
    #6
    Üst kısmındaki aynı şekildeki yer ram slotu ama tırnakları yok sabit tutmaz
  • 07-05-2020, 18:58:03
    #7
    cLasico adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad altında derken öyle değil Hemen arkasındaki




    Hocam üstteki çıkarıp oraya takmaya çalıştım lakin hiçbir şekilde kabul etmedi.
  • 07-05-2020, 19:01:24
    #8
    Arkadaşım alttaki slotun ters o yüzden tırnakları görmüyorsun. Üstteki rami çıkardığında sol tarafa yakın bir çentik göreceksin. Alttaki slota ram takman için ramin etiketinin boarda bakması lazım. Ayrıca 25 derece açı ile yuvaya sokup aşağı itmen gerekiyor.
  • 07-05-2020, 19:18:03
    #9
    onruzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım alttaki slotun ters o yüzden tırnakları görmüyorsun. Üstteki rami çıkardığında sol tarafa yakın bir çentik göreceksin. Alttaki slota ram takman için ramin etiketinin boarda bakması lazım. Ayrıca 25 derece açı ile yuvaya sokup aşağı itmen gerekiyor.
    Evet hocam dediğinizi ben yapıyorum lakin oturmuyor, bundan ötürü konu açmış bulundum. Cevaplarınız için teşekkür ediyorum