Selam dostlar, toshiba l50 b 1nj model laptopumun ram ini yükseltmek istiyorum ama yeterli slot var mı emin olamadım. 8+8 olarak düşünüyorum. Ram in hemen altındaki boş yer ekstra ram için ayrılan slot mu acaba? Üst taraftaki rami alıp takmaya çalıştım olmadı.