Vergiden Anlayan Bakabilir mi?
10
●238
- 07-05-2020, 14:32:57hepsiburada daki bir satıcıyla anlaşsam instadan onun ürünlerini dropshipping yapsam vergi öder miyim? şirket açmak zorunda mıyım?müsteri bana aticak parayi ben anlasmali oldugum adamdan sipariş giricem o kesicek faturasını yollatacak müsteriye benim şirket acmam yada vergi ödemem lazım mı? teşekkür ederım
- 07-05-2020, 14:35:11Eğer kesilen faturayı direk müşteriye gönderecekseniz ve size kesilen fatura tutarıyla hesabınıza aldığınız ücret aynı tutardaysa sıkıntı olmaz ama size 40 TL fatura kesti siz 45 TL ye instadan birisine sattınız hesabınıza 45 Giriş yaptı 40 ını aldığınız firmaya gönderdiniz o 5 TL nin faturası olacak vergisi ödenecek.oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2020, 14:38:34eaOktemer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületammam peki ürünü müşteriye 50 tlden sattım 50tl fatura kestik benim 10tl kârım var bu parayı satıcı bana yollasa burada vergilik bir durum var mi?Atroks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2020, 14:40:0250 TL üzerinden %18 ya da % kaç ise KDV sini öderse problem olmaz.oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2020, 14:41:53yani bi nevi pazarlamacı durumunda kalırsak komisyoncu gibi kârı veya komisyonumuzu bize asıl satıcı yollarsa sıkıntı yok mu?Atroks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2020, 14:43:57Problem olmaz niye olsun, birisi de sorarsa olayı açıklarsın yasalara aykırı değil.oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle