oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e


tammam peki ürünü müşteriye 50 tlden sattım 50tl fatura kestik benim 10tl kârım var bu parayı satıcı bana yollasa burada vergilik bir durum var mi?
50 TL üzerinden %18 ya da % kaç ise KDV sini öderse problem olmaz.