• 07-05-2020, 12:20:06
    #1
    Ons altının fiyatı düşüyor dolar şişiyor. Yine birilerinin ekmeğine bal sürülüyor. Varsa bozun gitsin

    Bal sürme diktesi: kenarda doları olan herkes için geçerli. Saçma sapan siyasi düşüncelere çekmeyin.
  • 07-05-2020, 12:21:39
    #2
    Dolar bir yere gitmiyor TL Düşüyor Papua Yeni Gine Parası Şu an 2 TL ediyor
  • 07-05-2020, 12:22:21
    #3
    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ons altının fiyatı düşüyor dolar şişiyor. Yine birilerinin ekmeğine bal sürülüyor. Varsa bozun gitsin
    Bugün resmi gazetede bununla alakalı bir yönetmelik yayınlandı bilginize...
    https://www.resmigazete.gov.tr/eskil...20200507-8.htm

    Altın, euro, dolar haftaya yükselir, düşer demek yasak, alın satın şunu yapın bunu yapın demek yasak, adli bir suç olarak kabul ediliyor. Bunları internet üzerinden yapmak da yasak (Bkz 4. madde d bendi).
  • 07-05-2020, 12:22:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Unutmayalim. Bu is Erdogan'in Mayis 2018'de Chatham House'a gidip "merkez bankasi bende sikinti yok" demesiyle basladi. Bu kuru eksponansiyel bir patikaya soktu. BDDK'nin buna karsi ilk swap kisitlamasi Agustos 2018'de geldi. Erdogan kuru bu hale getirmek icin ozellikle ugrasti.


    Şeklinde bir yorum mevcut twitterda

    Bir diğer yorumda Türkiye'nin Avrupa'nın ucuz iş gücü haline getirilmek istendiği yönünde.
  • 07-05-2020, 12:23:25
    #5
    Uçtu gitti vallaha ya 7,24 de şuan
  • 07-05-2020, 12:26:56
    #6
    sadece dolar değil diğer para birimleride uçmuş
  • 07-05-2020, 12:29:03
    #7
    zgrmeister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Unutmayalim. Bu is Erdogan'in Mayis 2018'de Chatham House'a gidip "merkez bankasi bende sikinti yok" demesiyle basladi. Bu kuru eksponansiyel bir patikaya soktu. BDDK'nin buna karsi ilk swap kisitlamasi Agustos 2018'de geldi. Erdogan kuru bu hale getirmek icin ozellikle ugrasti.


    Şeklinde bir yorum mevcut twitterda

    Bir diğer yorumda Türkiye'nin Avrupa'nın ucuz iş gücü haline getirilmek istendiği yönünde.
    Burada söylemek istemiyorum ama virüs olsa da olmasa da 1 USD = 8 TL olacağı ocak ayından beri bilinen bir şeydi. Dolayısıyla biz de yatırımımızı buna göre yaptık ocak ayında gayrimenkullerimizin satışını yaptık dövize çevirdik, değer kazanacak şirketler vardı hisse senedi aldık. Bilinen bir şeydi dedim ya kim biliyordu biliyor musunuz Türkiyedeki şirketlerden top 20 nin içerisinden bir tanesine serbest bir şekilde finansal danışmanlığını yapan arkadaşım biliyordu ve zaten piyasada bu söylenti dolaşıyordu dolayısıyla bu söylentinin dolaşması bile yükselişe sebep olacaktı ve kaçınılmazdı. Kendisi dahil bütün çevremdeki insanlar gayrimenkullerini USD 5 den elden çıkardı ve bekliyor. Ve yine dolayısıyla o twitter yorumu maalesef doğru. Elon musk ın yaptığı gibi bir manipülasyon.

    Ek1: Devlet para basmadan önce bu tahminler yapılıyordu bunlar iyi günlerimiz anlayacağınız. Ama USD sağlıklı bir para birimi değil, Avrupa ya da doğu piyasasına yönelebilirsiniz. Yatırım tavsiyesi vermek zaten yasak bugün çıkan yönetmelik de belli daha fazla bir şey diyemiyorum.
  • 07-05-2020, 12:29:13
    #8
    Hepsi uçmuş TL karşısında
  • 07-05-2020, 12:31:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    zgrmeister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Unutmayalim. Bu is Erdogan'in Mayis 2018'de Chatham House'a gidip "merkez bankasi bende sikinti yok" demesiyle basladi. Bu kuru eksponansiyel bir patikaya soktu. BDDK'nin buna karsi ilk swap kisitlamasi Agustos 2018'de geldi. Erdogan kuru bu hale getirmek icin ozellikle ugrasti.


    Şeklinde bir yorum mevcut twitterda

    Bir diğer yorumda Türkiye'nin Avrupa'nın ucuz iş gücü haline getirilmek istendiği yönünde.
    Ben babamı 3.70'ten soktum dolara, çok uzak gelmesin daha 3 sene olmadı..