Ons altının fiyatı düşüyor dolar şişiyor. Yine birilerinin ekmeğine bal sürülüyor. Varsa bozun gitsin
Bal sürme diktesi: kenarda doları olan herkes için geçerli. Saçma sapan siyasi düşüncelere çekmeyin.
Dolar nereye gidiyor?
15
●360
- 07-05-2020, 12:22:21Bugün resmi gazetede bununla alakalı bir yönetmelik yayınlandı bilginize...Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.resmigazete.gov.tr/eskil...20200507-8.htm
Altın, euro, dolar haftaya yükselir, düşer demek yasak, alın satın şunu yapın bunu yapın demek yasak, adli bir suç olarak kabul ediliyor. Bunları internet üzerinden yapmak da yasak (Bkz 4. madde d bendi). - 07-05-2020, 12:22:47Üyeliği durduruldu
Şeklinde bir yorum mevcut twitterda
Bir diğer yorumda Türkiye'nin Avrupa'nın ucuz iş gücü haline getirilmek istendiği yönünde. - 07-05-2020, 12:29:03Burada söylemek istemiyorum ama virüs olsa da olmasa da 1 USD = 8 TL olacağı ocak ayından beri bilinen bir şeydi. Dolayısıyla biz de yatırımımızı buna göre yaptık ocak ayında gayrimenkullerimizin satışını yaptık dövize çevirdik, değer kazanacak şirketler vardı hisse senedi aldık. Bilinen bir şeydi dedim ya kim biliyordu biliyor musunuz Türkiyedeki şirketlerden top 20 nin içerisinden bir tanesine serbest bir şekilde finansal danışmanlığını yapan arkadaşım biliyordu ve zaten piyasada bu söylenti dolaşıyordu dolayısıyla bu söylentinin dolaşması bile yükselişe sebep olacaktı ve kaçınılmazdı. Kendisi dahil bütün çevremdeki insanlar gayrimenkullerini USD 5 den elden çıkardı ve bekliyor. Ve yine dolayısıyla o twitter yorumu maalesef doğru. Elon musk ın yaptığı gibi bir manipülasyon.zgrmeister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek1: Devlet para basmadan önce bu tahminler yapılıyordu bunlar iyi günlerimiz anlayacağınız. Ama USD sağlıklı bir para birimi değil, Avrupa ya da doğu piyasasına yönelebilirsiniz. Yatırım tavsiyesi vermek zaten yasak bugün çıkan yönetmelik de belli daha fazla bir şey diyemiyorum. - 07-05-2020, 12:31:06Üyeliği durdurulduBen babamı 3.70'ten soktum dolara, çok uzak gelmesin daha 3 sene olmadı..zgrmeister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle