zgrmeister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Unutmayalim. Bu is Erdogan'in Mayis 2018'de Chatham House'a gidip "merkez bankasi bende sikinti yok" demesiyle basladi. Bu kuru eksponansiyel bir patikaya soktu. BDDK'nin buna karsi ilk swap kisitlamasi Agustos 2018'de geldi. Erdogan kuru bu hale getirmek icin ozellikle ugrasti.


Şeklinde bir yorum mevcut twitterda

Bir diğer yorumda Türkiye'nin Avrupa'nın ucuz iş gücü haline getirilmek istendiği yönünde.
Ben babamı 3.70'ten soktum dolara, çok uzak gelmesin daha 3 sene olmadı..