• 06-05-2020, 10:35:10
    #1
    Arkadaşlar merhaba. Şuan kiracı oturduğum evin suyu kesildi baktık fatura falan yok meğerse on ödemeli su sayacı aboneliği varmış neyse kartı aldım gittim asat vezneden bakiye yükledim ama şu hala kesik internette düzgün bir bilgi yok ama vezne de hemen açılır eediler. Bir kaç yerde de kartı sayaca takmak gerektiği yazıyor ama ev de sayaç yok. Bu sistem hakkında bilgisi olan varsa aydinlatabilir mi acaba. Simdieen teşekkürler.
  • 06-05-2020, 10:36:21
    #2
    sayac genelde apartman komurluklerinin bulundugu yerlerde olur.

    daha onceden dusta cok kopuklu kaldim o sayac yuzunden... 😁
  • 06-05-2020, 10:49:42
    #3
    kartı takıp krediyi yükledikten sonra çıkarıp tekrar takın. bazı sayaç markalarında ilk takmada krediyi yükler ikinci takmada vanayı açar.
  • 06-05-2020, 10:50:15
    #4
    TurkDebrid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayac genelde apartman komurluklerinin bulundugu yerlerde olur.

    daha onceden dusta cok kopuklu kaldim o sayac yuzunden... 😁
    Sonunda buldum ya cehennem gibi yerin 6 kat altinda
  • 06-05-2020, 10:51:02
    #5
    joseph34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonunda buldum ya cehennem gibi yerin 6 kat altinda
    hayirli olsun 😁