Arkadaşlar merhaba. Şuan kiracı oturduğum evin suyu kesildi baktık fatura falan yok meğerse on ödemeli su sayacı aboneliği varmış neyse kartı aldım gittim asat vezneden bakiye yükledim ama şu hala kesik internette düzgün bir bilgi yok ama vezne de hemen açılır eediler. Bir kaç yerde de kartı sayaca takmak gerektiği yazıyor ama ev de sayaç yok. Bu sistem hakkında bilgisi olan varsa aydinlatabilir mi acaba. Simdieen teşekkürler.