• 30-04-2020, 22:57:58
    #1
    Merhaba 18 yaşına yeni girdim. Nakit olarak sıkıntım yok ama ihtiyaçlarımı taksitle almak istiyorum normal olarak kredi kartı gerekiyor. Öğrenciye kredi kartı veren en avantajlı banka hangisi?
  • 30-04-2020, 22:59:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Emreglb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 18 yaşına yeni girdim. Nakit olarak sıkıntım yok ama ihtiyaçlarımı taksitle almak istiyorum normal olarak kredi kartı gerekiyor. Öğrenciye kredi kartı veren en avantajlı banka hangisi?
    Hepsi aynı
  • 30-04-2020, 22:59:27
    #3
    Senin olmayan kanatlarla yükselme
  • 30-04-2020, 22:59:50
    #4
    Kredi karti alinca ilk zamanlar Ayagini yorganina gore uzatiyorsun sonra bagimlilik yapiyor 2 sene sonra İncir agaci dikiyor
  • 30-04-2020, 23:00:08
    #5
    Her zaman nakit harcamak en mantıklısı bence hiç girme
  • 30-04-2020, 23:04:05
    #6
    Yapıkredi bana öğrenci kredi kartı teklifi sunmuştu 1000 TL'lik limitli. Limiti kişiye göre değişiyor sanırım pek bilgim yok. Aidat ücreti de almıyorlarmış öğrencilerden.
  • 30-04-2020, 23:04:35
    #7
    Nakit olarak sıkıntınız yoksa ilk seçenek kart çıkarmadan elden borçlanmak olsun. Elden taksit ya da toplu para borç bulup, taksitlerle ödemek gibi gibi. 18 yaşında kart kullanmanızı hiç tavsiye etmem. Bankacılık belasından ne kadar uzak hayat geçirirseniz, o kadar kafanız rahat olur, paranız bereketlenir. Biliyorum bilimsel bir şeyler söylenmesini beklemektesiniz. Avantajlı kartlardan bahsetmek vs gibi. Lakin kart kullanmanızı hiç tavsiye etmiyorum. En azından son seçenek olsun hayatınızda.
  • 30-04-2020, 23:05:39
    #8
    Her zaman elimde ki paraya göre alışverişlerimi yapıyorum. Örneğin 10 liram varsa 8 lirayı geçen birşey almıyorum. Ama bi anda para vermek kötü hissettiriyor taksit yapma gereği duyuyorum.
  • 30-04-2020, 23:06:10
    #9
    Burada verilecek en büyük akıl, kredi kartı kullanma olacaktır hakikaten kullanma, nakitin varsa biriktir öyle al, geç al ama kafan rahat olsun