Her zaman elimde ki paraya göre alışverişlerimi yapıyorum. Örneğin 10 liram varsa 8 lirayı geçen birşey almıyorum. Ama bi anda para vermek kötü hissettiriyor taksit yapma gereği duyuyorum.