Davetiyeye normal mail ile kaydolmak
9
●278
- 30-04-2020, 19:28:13esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHangisi olabilir mi olamaz mı? Normal mail ile kaydolan tanıdığınız var mıCoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2020, 19:29:58ben kayıt olurken olamamıştım, normal mailler geçerli değildi. değişti mi bilmiyorumdukolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2020, 19:32:43Üyeliği durdurulduEskiden r10 webmaster forumu olduğu için sadece site adresi uzantılı mailler kabul ediyordu fakat artık evrimleşti ve sadece webmaster forumundan çıktı genel bir ticaret platformu haline geldi. haliyle gmail vs. ile kayıt olmak da mümkün hale geliş olabilir. Davetiye varsa, denemekten zarar çıkmaz. Zaten kayıt olurken hata verir kabul etmezse.
- 30-04-2020, 19:35:41https://prnt.sc/s8r2ep ben gmail ile kaydoldum 11 ay oldu şuanlık sorun yok