• 30-04-2020, 19:26:48
    #1
    ​merhaba arkadaşlar arkadaşımda bir adet davetiye var ve no​​​​ermal hotmail gmail gibi mailler ile kaydolabilir mi siteye
  • 30-04-2020, 19:27:17
    #2
    Evet, olabilir.
  • 30-04-2020, 19:27:19
    #3
    olamıyor hocam
  • 30-04-2020, 19:27:52
    #4
    Gmail ve iCloud ile üye olabilir.
  • 30-04-2020, 19:28:13
    #5
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olamıyor hocam
    CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, olabilir.
    Hangisi olabilir mi olamaz mı? Normal mail ile kaydolan tanıdığınız var mı
  • 30-04-2020, 19:29:58
    #6
    dukolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangisi olabilir mi olamaz mı? Normal mail ile kaydolan tanıdığınız var mı
    ben kayıt olurken olamamıştım, normal mailler geçerli değildi. değişti mi bilmiyorum
  • 30-04-2020, 19:31:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ben öyle oldum hocam. sorunsuz gmail ile olabilir.
  • 30-04-2020, 19:32:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Eskiden r10 webmaster forumu olduğu için sadece site adresi uzantılı mailler kabul ediyordu fakat artık evrimleşti ve sadece webmaster forumundan çıktı genel bir ticaret platformu haline geldi. haliyle gmail vs. ile kayıt olmak da mümkün hale geliş olabilir. Davetiye varsa, denemekten zarar çıkmaz. Zaten kayıt olurken hata verir kabul etmezse.
  • 30-04-2020, 19:35:41
    #9
    https://prnt.sc/s8r2ep ben gmail ile kaydoldum 11 ay oldu şuanlık sorun yok