Eskiden r10 webmaster forumu olduğu için sadece site adresi uzantılı mailler kabul ediyordu fakat artık evrimleşti ve sadece webmaster forumundan çıktı genel bir ticaret platformu haline geldi. haliyle gmail vs. ile kayıt olmak da mümkün hale geliş olabilir. Davetiye varsa, denemekten zarar çıkmaz. Zaten kayıt olurken hata verir kabul etmezse.