1700tlye 2.el iphone 7 buldum pil sağlığı %78 çalışmayan bir aksamı yoktur yazdı
faturası ve kutusu yokmuş cihazın bir sıkıntı yaratır mı ?
tefelon alırken dikakt edilecekler
8
●119
- 30-04-2020, 00:23:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 30-04-2020, 00:25:53ürünü alırken kimlik fotokopisi + imza alıcam başka yapmam gereken bir şey var mı ?SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2020, 00:30:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Faturası olmayan cihazlara kesinlikle tavsiye etmiyorum farzet adam telefoncu o cihazı acar içeriğini değiştirir senin ruhun bile duymaz amacım burda kimseyi baltalamak değil ama gerçekten çok kurnaz var bu yönden ben sadece tecrubelerime dayanarak sylüyorum genede size kalmış alıp almamak size kalıyor artık.
- 30-04-2020, 00:36:32Aldığın kişiye göre değişir, ne amaçla sattığına göre değişir. Telefoncu mu yoksa piyasayı bilmeyen paraya ihtiyacı olan öylesine biri mi ?
Neden değerinin altından satıyor, bu sebepler mantıklı gelirse alınabilir.
Android bir telefon olsaydı kesinlikle almayın diyebilirdim. - 30-04-2020, 00:49:27kişikimlik fotokopisi ve satış sözleşmesi yapılmasını kendisi istedi hırsızlık olayları çok oluyor vs dedi.Ragor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Faturayi aldigi yer cikartmak zorunda .