• 30-04-2020, 00:23:48
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1700tlye 2.el iphone 7 buldum pil sağlığı %78 çalışmayan bir aksamı yoktur yazdı

    faturası ve kutusu yokmuş cihazın bir sıkıntı yaratır mı ?
  • 30-04-2020, 00:24:51
    #2
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Faturasının olmaması sıkıntı. Calinti olmasi durumunda polis elinizden telefonu alabilir Faturayi aldigi yer cikartmak zorunda .
    Imei numarasini sorgulayın fakat bugün kayıtlı gözüküp daha sonra calinti gozukebiliyor
  • 30-04-2020, 00:25:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kimlik fotokopisi alın batarya 78 olduğu için değişmemiş olduğu kesin 1700 tl ye biraz sorun olabilir girmeden almayın
  • 30-04-2020, 00:25:53
    #4
    SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturasının olmaması sıkıntı. Calinti olmasi durumunda polis elinizden telefonu alabilir Faturayi aldigi yer cikartmak zorunda .
    Imei numarasini sorgulayın fakat bugün kayıtlı gözüküp daha sonra calinti gozukebiliyor
    ürünü alırken kimlik fotokopisi + imza alıcam başka yapmam gereken bir şey var mı ?
  • 30-04-2020, 00:26:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    80 altı pil sağlığı iyi değil hocam değişim gerektirir bilgin olsun.
  • 30-04-2020, 00:30:20
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Faturası olmayan cihazlara kesinlikle tavsiye etmiyorum farzet adam telefoncu o cihazı acar içeriğini değiştirir senin ruhun bile duymaz amacım burda kimseyi baltalamak değil ama gerçekten çok kurnaz var bu yönden ben sadece tecrubelerime dayanarak sylüyorum genede size kalmış alıp almamak size kalıyor artık.
  • 30-04-2020, 00:31:03
    #7
    Daha önceden bu şekilde bir telefoncu ile ticaretimde ağzım yandı hocam. telefonu alırken aldığınıza dair telefonun imeisini e devletten cıkartıp aldığınız yer kağıda kaşe vurup sattığına dair imza atsın saklayın ne olur ne olmaz diye
  • 30-04-2020, 00:36:32
    #8
    Aldığın kişiye göre değişir, ne amaçla sattığına göre değişir. Telefoncu mu yoksa piyasayı bilmeyen paraya ihtiyacı olan öylesine biri mi ?
    Neden değerinin altından satıyor, bu sebepler mantıklı gelirse alınabilir.

    Android bir telefon olsaydı kesinlikle almayın diyebilirdim.
  • 30-04-2020, 00:49:27
    #9
    Ragor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldığın kişiye göre değişir, ne amaçla sattığına göre değişir. Telefoncu mu yoksa piyasayı bilmeyen paraya ihtiyacı olan öylesine biri mi ?
    Neden değerinin altından satıyor, bu sebepler mantıklı gelirse alınabilir.

    Android bir telefon olsaydı kesinlikle almayın diyebilirdim.
    kişikimlik fotokopisi ve satış sözleşmesi yapılmasını kendisi istedi hırsızlık olayları çok oluyor vs dedi.