Ragor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldığın kişiye göre değişir, ne amaçla sattığına göre değişir. Telefoncu mu yoksa piyasayı bilmeyen paraya ihtiyacı olan öylesine biri mi ?
Neden değerinin altından satıyor, bu sebepler mantıklı gelirse alınabilir.

Android bir telefon olsaydı kesinlikle almayın diyebilirdim.
kişikimlik fotokopisi ve satış sözleşmesi yapılmasını kendisi istedi hırsızlık olayları çok oluyor vs dedi.