IKEA Çalışma Masası Kullanan Var mı?
4
●184
- 27-04-2020, 21:52:16Ben bunu kullanıyorum. https://www.trendyol.com/evdemo/buke...eviz-p-6902388
biraz sallanıyor ama çok sorun değil. fiyatına göre iyi. - 27-04-2020, 22:01:37Bende şunu sipariş ettim, macbook var, ekran kullanmıyorum, fazlasıyla yeter.
https://www.ikea.com.tr/urun-katalog...ma-masasi.aspx - 27-04-2020, 22:04:40Ürün elinize geçti mi hocam, masanın işçiliği nasıl?Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2020, 22:11:47Geçmedi henüz ama ben aynı modelin 90x60 olanı aldım, ayakları sağlam, üst kısımda kaplama-suntadan. Trendyol'daki 100 TL'ye masa aldım, çok kötüydü, IKEA'nın bari bir standartı-ömrü var.MRDMR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle