Konu
IKEA Çalışma Masası Kullanan Var mı?
27-04-2020, 22:11:47
#5
Kaygusuz
MRDMR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ürün elinize geçti mi hocam, masanın işçiliği nasıl?
Geçmedi henüz ama ben aynı modelin 90x60 olanı aldım, ayakları sağlam, üst kısımda kaplama-suntadan. Trendyol'daki 100 TL'ye masa aldım, çok kötüydü, IKEA'nın bari bir standartı-ömrü var.