• 23-04-2020, 22:51:21
    #1
    Sizdede böyle oluyor mu bilmezken anlamazken daha mutluydum şimdi anladıkca mutsuzlaştım öğrendikce mutsuzlaştım.
  • 23-04-2020, 22:52:41
    #2
    Bilmek insana acı verir. Normal bu.
    Edit: Aptal olmaktan iyidir.
  • 23-04-2020, 22:52:44
    #3
    aklıma şu geldi

    https://www.youtube.com/watch?v=_eseCGEgTUA
  • 23-04-2020, 22:52:52
    #4
    çok bilmenin zararları.
  • 23-04-2020, 22:53:12
    #5
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Öğrendikçe içinde bulunduğun sisteme isyan başlar ve haksızlık denilen şey öğrendikçe sosyo ekonomik ortamda daha çok anlaşılır ve buda haliyle mutsuz eder.
  • 23-04-2020, 22:56:19
    #6
    Bilmek acı verir hocam
  • 23-04-2020, 23:06:29
    #7
    İnsan genelde elindekinin değerini kaybettikten sonra anlar. İnsanın her zaman mutlu olması mümkün değil. Bazen mutsuz olması gerekiyor ki mutluluğun değerini anlayabilsin. Cahillik erdemdir, mutluluktur lafı da tartışmaya açık. Gerçeklerin farkına varmak aldatılmaktan daha iyidir. Genelde bunun farkına varan kişiler geçiş sürecinde sıkıntılar yaşar. Ama temelde doğru bildiğimiz şeylerin çoğu da yanlıştır. İnsan uzun bir süre boyunca güdülerinin tersi bir hayat yaşadı. Ancak korkmaya gerek yok daha ormandan çıkalı birkaç saniye oldu.
  • 23-04-2020, 23:10:58
    #8
    bilmek acı vermez aslında, bildiklerin karşısında ki çaresizliğin acı verir. göz görmeyince gönül katlanır diye bir söz var olay tam da bu. Gördüğün an artık Gönül rahat duramaz.
  • 23-04-2020, 23:30:16
    #9
    Misafir
    Cehalet mutluluktur. "Ya öyle değilse" diyerek şüpheci yaklaşın. Levent Ülgen'in tedx konuşmasını şiddetle tavsiye ederim.
    • bero
    bero bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.