İnsan genelde elindekinin değerini kaybettikten sonra anlar. İnsanın her zaman mutlu olması mümkün değil. Bazen mutsuz olması gerekiyor ki mutluluğun değerini anlayabilsin. Cahillik erdemdir, mutluluktur lafı da tartışmaya açık. Gerçeklerin farkına varmak aldatılmaktan daha iyidir. Genelde bunun farkına varan kişiler geçiş sürecinde sıkıntılar yaşar. Ama temelde doğru bildiğimiz şeylerin çoğu da yanlıştır. İnsan uzun bir süre boyunca güdülerinin tersi bir hayat yaşadı. Ancak korkmaya gerek yok daha ormandan çıkalı birkaç saniye oldu.