• 23-04-2020, 17:43:19
    #1
    Merhabalar, Tahtakale'de bir aksesuarcıya bu kırılmaz camı takdırdım. Instagram satışı yaparsam tutacağını düşünüyorum. Marka Baseus, bana gelişi 30₺ Sizce Instagramdan gidermi? Ürün çok kaliteli, hava-leke bırakmıyor. içinden yerleştirme aparatına kadar çıkıyor.


    https://youtu.be/0F2KTlq8234
  • 23-04-2020, 17:45:26
    #2
    Kaliteli olduğu konusunda size birşey diyemem ama insanlar ucuz şeyler arıyor hocam
  • 23-04-2020, 17:45:58
    #3
    ruhsuzadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaliteli olduğu konusunda size birşey diyemem ama insanlar ucuz şeyler arıyor hocam
    Hocam bir girişimde bulunmak istiyorum.Başarılı olmak istiyorum..
  • 23-04-2020, 17:46:26
    #4
    30 liraya alıp siz kaç liraya satacaksınız ?
  • 23-04-2020, 17:46:33
    #5
    Alış fiyatın çok yüsek 10-15 bandında geliyor bu ürünler bize. Ama tutan bir ürün değil sebebini söyliyim size hayalet camlar koyu tonda olduğu için ekran parlaklığını full yapmak gerekiyor, ekran parlaklığı kısılınca görüntü azalıyor . Ekran parlaklığını full yapmak demek şarjın çabuk bitmesi demek. Apple ürünlerde zaten batarya sorunu varken bu ürün ile şarj süresi daha çabuk sıfırlanıyor. Bize ilk geldiğinde kendi cihazıma taktım 3 dakika sonra söküp attım
  • 23-04-2020, 17:47:45
    #6
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 liraya alıp siz kaç liraya satacaksınız ?
    Hocam 50 bandında düşündüm. HepsiBurada,N11 70-90₺
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alış fiyatın çok yüsek 10-15 bandında geliyor bu ürünler bize. Ama tutan bir ürün değil sebebini söyliyim size hayalet camlar koyu tonda olduğu için ekran parlaklığını full yapmak gerekiyor, ekran parlaklığı kısılınca görüntü azalıyor . Ekran parlaklığını full yapmak demek şarjın çabuk bitmesi demek. Apple ürünlerde zaten batarya sorunu varken bu ürün ile şarj süresi daha çabuk sıfırlanıyor. Bize ilk geldiğinde kendi cihazıma taktım 3 dakika sonra söküp attım
    Hocam sizin ürünün markası nedir sizdende alabilirim, önemli olan pazarlamak diye düşünüyorum. Ekran parlaklığımı pek kısmıyor ben Kendimde kullanıyorum.
  • 23-04-2020, 17:47:52
    #7
    Mail gönderdim bakabilir misiniz?
  • 23-04-2020, 17:49:27
    #8
    SmartCloud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 50 bandında düşündüm. HepsiBurada,N11 70-90₺
    30tl ye alıp 50tl ye INSTAGRAMDAN sattığınız bir üründe zarar edersiniz
  • 23-04-2020, 17:50:42
    #9
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30tl ye alıp 50tl ye INSTAGRAMDAN sattığınız bir üründe zarar edersiniz
    Hocam dediğim gibi, bu işe ilk defa girişeceğim. Bana sizler gibi bu konuda tecrübe sahibi dostlar, abilerin yardımcı olmasını çok isterim. Tavsiyeleriniz benim için ışık niteliğinde.