Alış fiyatın çok yüsek 10-15 bandında geliyor bu ürünler bize. Ama tutan bir ürün değil sebebini söyliyim size hayalet camlar koyu tonda olduğu için ekran parlaklığını full yapmak gerekiyor, ekran parlaklığı kısılınca görüntü azalıyor . Ekran parlaklığını full yapmak demek şarjın çabuk bitmesi demek. Apple ürünlerde zaten batarya sorunu varken bu ürün ile şarj süresi daha çabuk sıfırlanıyor. Bize ilk geldiğinde kendi cihazıma taktım 3 dakika sonra söküp attım