• 23-04-2020, 16:38:32
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bozdur borsaya yatır hocam
    altından tabiki zarar etmezsiniz ama şu süreçte borsaya yatıran kazanacak. Sepet yaparak 1 2 ay sonra paranızı 2 katına cıkartabılırsıınz
  • 23-04-2020, 16:38:44
    #11
    Maliyetim 304 TL. Yüklü alım yapmıştım. Asla yatırım tavsiyesi değildir kendi yapacağımı söylüyorum. 420 TL görene kadar bozmayı düşünmüyorum
  • 23-04-2020, 16:40:47
    #12
    Bende birşey soracağım kuyumcular kapalı nasıl bozarım banka gerçek altın alıyor mu
  • 23-04-2020, 16:40:59
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    altından tabiki zarar etmezsiniz ama şu süreçte borsaya yatıran kazanacak. Sepet yaparak 1 2 ay sonra paranızı 2 katına cıkartabılırsıınz
    Haziran ayında bilançolar açıklanacak. Özellikle corona yüzünden ekonomik hasar yiyen çok şirket var. Bilançolar zarar açıklayabilir. Bu da hisse senetlerinde değer düşüklüğüne neden olabilir. En mantıklısı KAP internet sitesini takip etmek. Dezenfektan, maske, gıda üretimi gibi faaliyet gösteren firmaları kaçırmamak yine. Yatırım tavsiyesi değildir.
  • 23-04-2020, 16:52:33
    #14
    SeoAdresin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda altın bozdurulurmu arkadaşlar ilerleyen günlerde daha yükselirmi sizce ?
    Yatırım tavsiyesi vermeyin arkadaşlar yasaktır. Fakat aşağıdaki grafikte 3 yıllık fiyat analizini görebilirsin. Yani altın uzun vadeli bir yatırım aracıdır ve sürekli yukarı yönlü hareket eder.
  • 23-04-2020, 16:53:21
    #15
    Hedef 400

    Yatırım tavsiyesi değildir.
  • 23-04-2020, 16:56:23
    #16
    Agustos cok yukseliyor ama bu sene corono var ne olur bilinnez hocam.
  • 23-04-2020, 17:00:42
    #17
    Borsaya ne kadar para ile girilir şuan kripto parada Bi yatırımık var çekmeyi düşünüyorum ve banka harici borsa hesabı nasıl açabilirim kullandığım bankada maalesef borsa yok
  • 23-04-2020, 19:40:16
    #18
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    millet alacak altın bulamıyor bozdurmakta niye?
    burdan altın corona belası kalkmadıkça dramatik düşüşler yaşamaz, hakorona konusunda umut ışıgı göründükçe düşer orası ayrı ama burdan zor bu şartlarda hem de.