altından tabiki zarar etmezsiniz ama şu süreçte borsaya yatıran kazanacak. Sepet yaparak 1 2 ay sonra paranızı 2 katına cıkartabılırsıınz
Haziran ayında bilançolar açıklanacak. Özellikle corona yüzünden ekonomik hasar yiyen çok şirket var. Bilançolar zarar açıklayabilir. Bu da hisse senetlerinde değer düşüklüğüne neden olabilir. En mantıklısı KAP internet sitesini takip etmek. Dezenfektan, maske, gıda üretimi gibi faaliyet gösteren firmaları kaçırmamak yine. Yatırım tavsiyesi değildir.