• 23-04-2020, 10:50:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar teamwiwerle müşterilerimin pclerine bağlanmam gerekiyor lakin onların görüntüsü bende çamur gibi zorlanıyorum bunun ayarı yokmu ?
    internet hızım yüksek pingimde düşük bi ayarımı var ?
  • 23-04-2020, 10:51:31
    #2
    market adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar teamwiwerle müşterilerimin pclerine bağlanmam gerekiyor lakin onların görüntüsü bende çamur gibi zorlanıyorum bunun ayarı yokmu ?
    internet hızım yüksek pingimde düşük bi ayarımı var ?
    Yukarıda kaliteyi iyileştir var denediniz mi

    Mi 9T Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 23-04-2020, 10:54:31
    #3
    Biz Anydesk`e geçtik istersen bir dene, kurulum da gerektirmiyor.
  • 23-04-2020, 10:54:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    @OzzTR; anydeskte klavye mouse kullanamıyorum ayarımı var ?
  • 23-04-2020, 10:55:58
    #5
    market adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @OzzTR; anydeskte klavye mouse kullanamıyorum ayarımı var ?
    Hiç bir ayar yapmadan kullanabiliyor olman gerekiyor, bağlan bakalım bana 834 290 701
  • 23-04-2020, 11:13:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    @OzzTR; çözdüm hocam sorunu yinede teşekkürler