Merhabalar teamwiwerle müşterilerimin pclerine bağlanmam gerekiyor lakin onların görüntüsü bende çamur gibi zorlanıyorum bunun ayarı yokmu ?
internet hızım yüksek pingimde düşük bi ayarımı var ?