• 22-04-2020, 13:27:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar nerden baksanız 10 yıldır vodafone firmasında faturalı numaram.

    Taahhüt bitimi 21.05.2020 vodafone da faturam 49 tl idi. 14GB internet 2000 dk heryone 1000 sms kullanıyordum. Vodafone yeni teklifte bulundu aynı paket neredeyse 69TL yada 79 TL bütçemi çok aşıyor açıkçası bende çok fazla olduğunu söyleyip numarami farklı firmaya taşıyacağımi söyledim.

    Sizlerden fikir ve önerilerinizi bekliyorum. TL yüklemeli hatta da geçebilirim illa faturalı olması gerekmiyor. Bütçem 50 TL
    Turkcell mi?
    Türk Telekom mu?
    Vb.

    Şimdiden teşekkür ediyorum herkese
  • 22-04-2020, 13:28:12
    #2
    Önce Turkcell sonra Türk telekom
  • 22-04-2020, 13:28:47
    #3
    Bende wodafone dan turkcele geçtim

    Turbo20 diye bir paket ayda 75 tl civarı bir şey turkcel kalitesi bütün firmalardan iyidir sadece biraz pahalı

    Fakat turbo20 uygun gözüktü nana geçiş yaptim
  • 22-04-2020, 13:29:34
    #4
    Kişiliğin Diriliş Vakti

    Avea kalitelidir.
  • 22-04-2020, 13:29:41
    #5
    bimcell
  • 22-04-2020, 13:29:47
    #6
    Diğer operatörlerde çekim sıkıntısı yaşamayacak lokasyonda iseniz kesinlikle Türk Telekom. Türkcell çok pahalı
  • 22-04-2020, 13:29:52
    #7
    5-6 senelik Vodafone maceram sonrası 4 aydır Turkcell'deyim. Pişman olmadım.
  • 22-04-2020, 13:30:45
    #8
    türk telekomun paketleri daha uygun göz atarsanız fark edersiniz .
  • 22-04-2020, 13:31:00
    #9
    Turkcell Çekim Kalitesi 10 Numara ama orda daha pahalı Türk Telekom 20 Gb 1000 Dk 1000Sms 45₺ 3 Ay da 30 Gb veriyor her ay 3 Ay 50 GB İNTERNET 😅