Bende wodafone dan turkcele geçtim

Turbo20 diye bir paket ayda 75 tl civarı bir şey turkcel kalitesi bütün firmalardan iyidir sadece biraz pahalı

Fakat turbo20 uygun gözüktü nana geçiş yaptim