arkadaşlar yeni üyesi olduğum r10.net bende aşırı yavaş şekilde açılıyor..yüklemesi aşırı yavaş ve internetimi çok kasıyor..
bunun sebebi nedir ? o kadar siteye giriyorum hiç biri bu kadar kasmıyor?
bu site neden yavaş ?
3
●124
- 20-04-2020, 23:16:49bütün sitelere chrome den giriyorum..ama bir tek bu site kasıyorrakipshell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2020, 23:19:42tarayıcına direk chrome://settings/content/all yaz ve orada r10 'u arattır bi önbelleği temizle ve izinleri sıfırla belki düzelir hocam...