• 20-04-2020, 23:11:45
    #1
    arkadaşlar yeni üyesi olduğum r10.net bende aşırı yavaş şekilde açılıyor..yüklemesi aşırı yavaş ve internetimi çok kasıyor..

    bunun sebebi nedir ? o kadar siteye giriyorum hiç biri bu kadar kasmıyor?
  • 20-04-2020, 23:15:45
    #2
    önbellek ile ilgili olabilir hocam.. farklı bir tarayıcıdan denedin mi?
  • 20-04-2020, 23:16:49
    #3
    rakipshell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önbellek ile ilgili olabilir hocam.. farklı bir tarayıcıdan denedin mi?
    bütün sitelere chrome den giriyorum..ama bir tek bu site kasıyor
  • 20-04-2020, 23:19:42
    #4
    tarayıcına direk chrome://settings/content/all yaz ve orada r10 'u arattır bi önbelleği temizle ve izinleri sıfırla belki düzelir hocam...