arkadaşlar yeni üyesi olduğum r10.net bende aşırı yavaş şekilde açılıyor..yüklemesi aşırı yavaş ve internetimi çok kasıyor..

bunun sebebi nedir ? o kadar siteye giriyorum hiç biri bu kadar kasmıyor?