.Ben altini cizerek belirtiyorum rtuk başkaninin konu ile ilgili aciklamasi oldugundan bahsettim. Bakin altini cizdim. Hatta daha aciklayici olmasi icin aciklamayida ekleyim ki benimle alakasi olmadigini daha iyi anlayin.
" RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin, Netflix Türkiye tarafından yapılan ve önümüzdeki haftalarda yayınlanmaya başlayacak olan 'Aşk101' dizisi ile ilgili çıkan haberlerin ardından flaş açıklamalarda bulundu. Ebubekir Şahin, "Çocuk ve gençlerin fiziksel ve ruhsal gelişimlerine olumsuz etki edebilecek yayın içeriklerine göz yummamız mümkün değildir. Kırmızı çizgilerimiz bellidir. RTÜK yönetimi olarak toplumumuzu rahatsız edecek her türlü yayın içeriğine geçit vermemekte kararlıyız" dedi. "
karamazov adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle